• Welcome to Urheilusukelluskerho Delfin ry.

Peruskurssilaisten uittoa

Aloittaja Teemu, 26 huhtikuu 2015, 13:11:55

« edellinen - seuraava »

Teemu

Ryhmä 1:
Torstai 14.5 klo 11:00
Ryhmä 2:
Torstai 14.5 klo 14:00

Ryhmä 3:
Lauantai 16.5 klo 11:00
Ryhmä 4:
Lauantai 16.5 klo 14:00

Kummallekin päivälle tarvitaan vielä uittajia. Torstaille on 4kpl jo ja lauantaille 2kpl, mutta lisää tarvitaan.

Teemu

Teemu


Sampsa

Pääsen tarpeen mukaan paikalle kumpana tahansa päivänä tai kumpanakin. Tarvittaessa löytyy yksi ylimääräinen liivi-BC käyttöön myös, jos saan tuon oman wingini kuntoon.

Iván Balázs

Hei, mulle käy lauantai päivä. Töistä pitää lintsata, mutta kyllä mä sukeltelen mielummin. ;) Käykö jos mä lähden 3 ja 4 ryhmänkin mukaan? Kun mä matkustan sinne ja takaisin ja lintsaan töistäkin joka tapauksessa, voisin sukeltaa 2 kertaakin ihan mielellään.

Teemu

#4
Tarkoitus on, että kurssilaiset sukeltaa 2kpl sukelluksia/henkilö( 10 + 20min sukellukset), eli ryhmät sukeltaa kaikki kaksi lyhyehköä sukellusta.

Tällähetkellä uittajia:
To: Holma, (Koskinen), (Paavola J.), (Ponsiluoma), Luoma, sampsa, (Busch), (ikäh), Rauhala, Bäck, Hästbacka.   ryhmän 1 koko: 6 oppilasta ja ryhmä 2: 5 oppilasta

La: Rauhala (tuo kamat), Koskinen, Luoma, Hästbacka, Báláz, Knuts. ryhmän 3: koko 3 oppilasta ja ryhmä 4: 3 oppilasta

Kummallekin päivälle vielä voi tulla, vaikka ihan vain aloittamaan sukelluskausi.

Teemu

Teemu

Torstaille sairastelujen takia kaipaisi lisää apuja!!

Teemu

luoma

Siellähän oli listalla jo tuplamäärä uittajia per kurssilainen, onko noin moni jäänyt pois?

Eiköhän me pärjätä, hyvin pystyy yksi uittaja viemään pari kolme kurssilaista (ei kerrallaan toki) 😎
-petri

--------------------------------------------------
-Dive deep, die young, leave a good looking corpse-