• Welcome to Urheilusukelluskerho Delfin ry.

Kuivapuku...

Aloittaja Teemu, 21 joulukuu 2012, 10:06:48

« edellinen - seuraava »

Teemu

Terppa!!

"Hallitus" myöntyi 2-vuoden kinumisen jälkeen uuteen kuivapukuun = DR 905 on puku ja sain hinnalla 723€, (sis. puku, huppu, hanskat, letku, venttiilit ja toimituskulut), Puurtiselta...Eipä halvemmalla löytyny mistään HEAVY-DUTY pukua HEAVY miehelle...

Mutta lähinna semmoista mielessä, onko kellään kokemusta/tietoa Saako loitokarin huppua kiinni jollain/jossain tuohon 905:een?? Sais hiveltyä täydellisyyttä tuon uuden puvunkanssa..

Kesää ja kurssisukelluksia odotellessa, Hyvät joulut ja oikein makiat uudet vuodet kaikille.

Teemu

kaitsu

Eiköhän tuon kiinni saa pukuun ku pukuun. Divepointti varmaan lähin joka vois laittaa...
-Kaj-

luoma

kyllähän noita on maailmalla yhdistelty.

Tarvi mihinkään sitä viedä kun liitoskohtaa vähän karhennat ja länttäät kiinni. Rema Tip Top SC2000:lla ja UT-R 20 kovettimella homma hoituu. Tai sitten ihan perinteisellä Liquisolilla.  8)

Millos lähetään testaan uutta pukua? Johonkin louhokselle? Välipäivinä?
-petri

--------------------------------------------------
-Dive deep, die young, leave a good looking corpse-

Teemu

Vois sitä käydä uittamassa täs joku päivä, kun pakkaset laskee inhimilliselle tasolle...Pitää tsiguneerata tuota.  8)

Ton huppuhomman kans mä taistelen sitten joskus, kun saan rikki sen mansetin..

Teemu

Hippo

26.12. luvataan vähä kohtuullisenpia lukemia mittariin silloin vois allekirjoittanut olla kiinnostunut aiheesta(siis sukelluksesta ei niinkään puvuista ja hupuista) miten muut???

luoma

Lainaus käyttäjältä: Hippo - 22 joulukuu 2012, 17:15:52
26.12. luvataan vähä kohtuullisenpia lukemia mittariin silloin vois allekirjoittanut olla kiinnostunut aiheesta(siis sukelluksesta ei niinkään puvuista ja hupuista) miten muut???

täytys tietysti kattoa, että löytyy joku reikäkin jostain mistä pääsee alas. Tai siis tehdä semmottinen.. vai onko jo jossain valmiina?
-petri

--------------------------------------------------
-Dive deep, die young, leave a good looking corpse-

Hippo

#6
Ok!

Siis, jos minä hoidan avannon jollekin montulle Tapaninpäiväksi löytyykö avannosta sukeltajia?
Ja hoidan myös turvaköydet ym. rekvisiitan paikalle jk.

Teemu

Hiljaiseksi veti Hipon idea  ;D

Mä haluan uittaa altaassa ekan kerran uutta hankintaa, on kumminkin ihan uus pukutyyppi mulle...Mutta mennään joku päivä tammikuun puolella (tai jos nyt meette niin sitte uudestaan)?? Kuinka hippo oot maisemissa??...Mä voin hommata porukkaa, katotaan sitte miten avanto hoidetaan, hipolla on eittämättä hyvä "saha" siihen hommaan..

Teemu

Hippo

Pukkaa viikon reissua sellaisille sukellusmestoille missä ei tarvi tehdä avantoja ja näkyvyydet oletettavasti kotivesiä paremmat...

Mut otetaanko ensvuoden 5tai6 päivä paluu todellisuuteen?

luoma

juu, tässä pukkas päälle kaikki joulun sukuloimiset yms, joten jäi tällä kertaa. Mutta kiinnostusta alkuvuodesta kyllä on, joten into piukalla sitten uusi yritys.
-petri

--------------------------------------------------
-Dive deep, die young, leave a good looking corpse-

Teemu

5. tai 6:s päivä sopii hyvin, olin sitte kokillu altaassa tai en.  :)

mikähän olis optimi kellonaika?? 11:00, jos avanto sahataan silloin??..jos avanto on jo jäässä niin 12:00?? vai 14:00?? rupeaa tuleen hämärää jo tuolloin...ajatuksia?

Teemu

Hippo

#11
Jos alkaa 9-10aikaan touhuamaan/roudaamaan niin ekat pääsee siinä 11 maissa varmaan uimaan?
Mennäänkö sinne montulle, joka on Alaskantien itäpuolella missä on se romis rannalla vois olettaa sinne olevan aurattu tie?
Kävin syksyllä ohi ajaessa kyllä tsekkailemassa Korsnäsissäkin näytti pintavesi ainakin huomattavasti kirkkaammalta mitä 10v sitten tämä oli kyllä niitten rankkasateiden jälkeen saattaa olla, et niillä oli jotain kirkastavaa vaikutusta.

Hippo

Tein jääsukellukset 2013 ketjun sukellustapahtumat alle varmaan Harri siirtää nämä viimeiset viestit sinne tai ainakin vastaukset sinne mielellään...