• Welcome to Urheilusukelluskerho Delfin ry.

Kaatialaan

Aloittaja Jonna, 14 elokuu 2017, 08:38:15

« edellinen - seuraava »

Myrsky

Moroo.
Olen sielä perj-sunnuntai lerillä Valkeakoskilaisten kans. Olemme siinä isommassa mökissä louhoksen vieressä.

Jos joku ei saa järjestettyä lisä pulloa ja on tarve saada lisää ilmaa niin varmasti saamme asian järjestettyä.

Jos jollakin on mopokuume niin mulla on mukana NLS än uusin DPV tuotos ja sitä pääsee kyllä kokeilemaan jos asia kiinnostaa.😁

T:Tero

Jonna

Sopiiko kaikille jos nähään sielä lentokentän abc:llä klo 8:30 ja lähetään siitä ajelemaan? Ite tuun omalla autolla ja kyytiin pitäis mahtua 1. Mitenkäs muut ajatteli tulla?  :D

TainaE

Sopii hyvin ainakin mulle. Voin tulla kyydillä tai omalla autolla kumpikin sopii.Jos tuun omalla niin 1 mahtuu kyytiin, vähän on pikkuunen tuo auto.  :-)

Taina

Teemu

Hep!

Minä ja Oona skipataan sittenkin tämä reissu...työt kutsuu, mutta hienosti porukkaa on lähössä.

Mulla on 1*2*4 ja 15/200 pullot, jos joku tarvii lainalle.

Hippo

Pikkukompurassa "uus"vähänkäytetty pakoputki asennettu ja  Janne tilasi tiistaina sen adapterin, et sekin varmaan saapunut.

Jonna

Saisko Patrik sitä kompuraa sitten haettua? Mä voin jannelle laittaa viestiä siitä osasta.

Jonna

Janne on tilannut osan, mutta se ei oo tullu vielä. Jos siis haluaa sukeltaa enemmän kun kerran, täytyy ottaa kaks pulloa mukaan. Seuralta ja seuralaisilta saa varmasti lainattua pulloja jos on tarve :)

Christian

Minä ja Richard on myös tulossa huomenna.

patrik

kompressori olis kyllä mahtunut mukaan mutta näin nyt tämä kerta,jos joku tarvitse extra pullo niin soita tänään ennen 20.00 niin voin hakea.
Nähdään aamulla abc:n parkkipaikalla.

Christian

otetaan kompura mukaan huonenna, minä käyn tänään partikin kanssa hakemassa

SimonG

Mäen pääsekään osallistumaan.

Jouni

Kuljen omia polkuja kiertämättä Abc:n kautta.

Harri

http://www.delfiinit.com/2017/09/09/syksyn-kaatiala-tournee/
Onnistu näemmä laitaa nettiiin reisusta puhelimellakin 😎

Päivän aikana tehdyt sukellukset Kaatialassa:

Jouni Keskimäki 52min
Petri Niemelä 52 min
Christian Hästbacka 51 min
Richard Bäck 51 min
Jonna Ikäheimonen 49 min
Vesa Mylläri 49 min
Patrik Storm 43 min
Tony Ingman 43 min
Elisa Mylläri 28 min
Paula Mylläri 28 min
Taina Ede'n 27 min

Päivän aikana sukelusaikaa porukalla kertyi kaiken kaikkiaan 7h 53 min
-Harri-

Harri

Galleriassa Jonnan ja Paulan kuvia... (toistaiseksi)
http://kuvat.delfiinit.com/index.php?/category/127
-Harri-