• Welcome to Urheilusukelluskerho Delfin ry.

Kaatialaan

Aloittaja Jonna, 14 elokuu 2017, 08:38:15

« edellinen - seuraava »

Jonna

Tarkotus olis siis lähteä kaatialaan lauantaina 9.9 jos saadaan tarpeeks porukkaa lähtemään  :) pistä viestiä alle tai 0405935364 jos haluat mukaan :)

Jouni


TainaE

Samoin, voisin tulla mukaan.  :)

Teemu

Hei.

Kaatialassa on ~30m syvyyttä...luolissa vähän enemmänkin. Eli p2-Sukeltaja  pitäisi olla.
Toki voi sukeltaa joko matalassa päässä ts. 18M asti syvässä päässä. Sikäli monta p1 sukeltajaa tulee mukaan.

Teemu


TainaE

Hei!

juu, sitä Jonnan ja Petran kanssa juteltiinki, että mikäli löytyy muitakin tuonne matalaan päätyyn :) Kunhan pääsis vähän taas ottamaan tuntumaa.

Taina

patrik

Voisin osallistua,luoliin en mene tällä kerralla.Siellä on muuta katseltavaa,Onko ehdotuksia että otetaanko kompressori mukaan tai extra pulloja?Mun mielipide on että 2 sukellusta jos kerran mennään sinnepäin,nuotio tietysti,hoidan polttopuut,omat grillattavat mukaan,extra pulloja löytyy jos tarvetta on.

vesa mylläri

Myllärit Oy osallistuu hankitun koulutuksen puitteissa sukelluksiin syvässä ja matalassa päässä 😊

Jonna

Joo kompura vois olla hyvä ottaa mukaan, ettei tarvii sinne asti lähteä yhen sukelluksen takia vaan  ;D kiva että meitä on aika monta lähtijää  :)

SimonG


Teemu

Lainaus käyttäjältä: Jonna - 21 elokuu 2017, 11:54:34
Joo kompura vois olla hyvä ottaa mukaan, ettei tarvii sinne asti lähteä yhen sukelluksen takia vaan  ;D kiva että meitä on aika monta lähtijää  :)

En halua pilata iloa, mutta Seuran "siirrettävä" kompura on Stean katolla ja sähkömoottori kiinni...toinen on kutterisatamassa ja siihen on vaikeampi saada bensamoottoria kiinni...Eli kummassakin on jonkinverran työmaata, että ne saataisiin mukaan.

Eli suositeltavampaa on vuokrata/lainailla extra pulloja mukaan 2:lle sukellukselle tarvittava määrä.

Ja mäkin olen osallistumassa  ;D

Hippo

Pikkukompura on muuten kunnossa, mut pakoputki on poikki oon luvannut korjata sen ennen ko. tapahtumaa.
Siinä on nykyään vaan 300bar letku, et joku aktiivinen vois tilata tuollaisen?

https://www.sammakkomies.fi/tuotteet.html?id=29/443

Tuolta tai muualta?

HP

Jonna

Ehkä helpompaa, jos kaikki hankkii sen verran pulloja että saa sukellettua halutun määrän. Tuskin seura haluaa tarjota tuota osaa jos ei ole muuta käyttöä sille? Vai ymmärsinkö ihan väärin? 😁

patrik

#12
jos joku aktiivinen jaksaa tilata niin hoidan sponssorirahat....divepoint suosittelen, sieltä voi lähettää  lasku suaraan minulle ilman ongelmia....

Harri

Mikä kellonaika teillä on suunnitelmissa?
ja muista kuvia ja jännittäviä juttuja...
-Harri-

Jonna

Olisko 8.30 tai 9.00 kiitokaaren abcllä tapaaminen? Mä voin ainainakin tulla omalla autolla ja kyytiin mahtuu varmaan 1 😁