Kirjoittaja Aihe: 8.-9.6 P1 avomeren sukellukset  (Luettu 152 kertaa)

Harri

• Administrator
  • Lohi
    • Manniset
8.-9.6 P1 avomeren sukellukset
« : 10 Toukokuu 2019, 21:27:34 »
 8.-9.6 Avomerikoe, Teemu Holma
Lisää lähempänä ja @postilla. Ota yhteyttä Teemuun jos kysyttävää tai haluat mukaan...
-Harri-

Harri

• Administrator
  • Lohi
    • Manniset
Vs: 8.-9.6 P1 avomeren sukellukset
« Vastaus #1 : 02 Kesäkuu 2019, 11:49:34 »
Lainaus
Päivät:
8.6.2019
Elisa Lehto
Vadelma Alaluusua
Alexandra Laurila
Fanni Laiho
Santeri Saari
Niko Ojala
Antonio Storm
Frank Thors
Viljami Alaluusua

9.6.2019
Eddie Maris
Aaron Dahlgren
Minttu Manninen
Elsa Sundholm
Mikko Prinkkilä
Alexander Murin
-Harri-

Harri

• Administrator
  • Lohi
    • Manniset
Vs: 8.-9.6 P1 avomeren sukellukset
« Vastaus #2 : 02 Kesäkuu 2019, 11:50:11 »
Lainaus
Lähtö on siis Björköbyystä Vikarskatin björköbyyn kalatasamasta:
https://goo.gl/maps/AaF3YjjhNJxFmnZK7
Mapsi näyttäisi, että Björköbyn kylältä menee tie satamaan, mutta älkää käyttäkö sitä, sielä on ollut ainakin puomit edessä. kiertäkää Svedjehamnin kautta, niin ei tule ongelmia.

Lähtö tapahtuu klo 10:00, eli kokoontukaa hyvissä ajoin paikalle.
Lauantain ryhmässä emme voi kaikille sukeltajille luvata, että kaikille pääsee vanhempi mukaan veneeseen, koska tilaa ei ole veneessä. Vanhemmat voi ulkoilla Björköbyyn kauniilla alueella päivän, toki omalla veneellä voi tulla mukaan. Arvioitu lauantain paluuaika samaan satamaan on n.17:00. Minun kyydissä pääsee ainakin 4hlöä Gerbyseen asti vaasaan, tarvittaessa. Samoin aamulla gerbystä pääsee mun kyydissä satamaankin muutamia, ilmoittele tarvetta.

Sunnuntain ryhmälle lähtöaika sama klo 10:00, ja samasta rannasta. sunnuntainakin aamulla pääsee mun kyydissä tarvittaessa Gerbystä-björköbyyhyn mukana. sunnuntain ryhmässä on myös optio olla mukana veneen kyydissä, kun se ajetaan Björköbyystä Vaasaan, tai autolla minun kyydissä tarvittaessa. sunnuntain aikataulu björköbyyn satamassa takaisin pitäisi olla ennen 15:00, siksi tämä ryhmä on samalla pienempi, kun lauantain ryhmä, ettei paluumatka veneellä vaasaan mene yömyöhään.

Reissulla on edelleen olemassa kelivaroitus! Eli jos on hirvittävä myrsy, niin emme lähde ulos merelle veneellä, mutta vkl aikana sukellamme jokatapauksessa noina päivinä jossakin turvallisesti.

-------------
Reissut yleensä. varautukaa kelin mukaiseen vaatetukseen, pyyhe ja uikkarit myös. Veneessä on sauna, suihku ja ruokailumahdollisuudet. Mukaan myös siis evästä omanmaun mukaan ja riittävästi juomavettä, ettei tule kramppeja suotta, sukeltaminen poistaa nestettä elimistöstä hyvin paljon ja dehydraatio(nestehukka) edesauttaa sukeltajantaudin saamista.

Älkää epäröikö kysyä, jos jokin asia on epäselvä

Terveisin
Teemu Holma
Delfin ry, Vaasa
-Harri-