LainaaHei!
Tuleva torstai 11.6 alskatin monttu,köklotintien alussa,noin 18:00 sukelletaan.
Otan 2 kpl scootterit mukaan että halukkaat saa kokeilla,lataus kestää monta tuntia eli kaikille riittää ajonaika.
Pieni koulutus paikanpäällä (ei monimutkaista),hauskaa on!
Jos omat sukellusvarusteet ei löydy niin ilmoita AJOISSA niin järjestän sen.
Patrik Storm 040-1479212
Kiitos paljon.
Patrik.
LainaaMyytävänä syksyllä tai aikaisemmin
-muutamia painovyötä
-metllipaljastin
-kokomaskit, langaton yksikkö pintaan ,kiva keskustella kaverin kanssa vedenalla..
-scootterit 2kpl, sisältää laatikot
-kompessori bauer 2 bensa ja sähkömoottorit , 10m täyttöletkut eli ei tarvetta nostaa pullot veneestä
Kaikki tavarat säännöllisesti huolettu ja jos kiinnostaa niin saa lainata kesän aikana jotta pääset testaamaan. Tarvittava koulutus sisältyy hintaan.
Hauskaa kesää kaikille!
Yst terv Patrik Storm.
patrik storm <patrik.storm@hotmail.com>
LainaaSyyskokouksessa on päätetty että pitää seuran jäsenmaksu ennallaan, pelkkä seuran jäsenmaksu on 28€ ja Sukellusliiton jäsenyys 30€ sen lisäksi.
Laskun eräpäivä on 22.12., maksathan jäsenyytesi ajoissa sillä jäsenmäärät on ilmoitettava liittoon heti vuoden vaihteessa. Jos maksaja on eri kuin jäsen, laita viitteeksi jäsenen nimi.
Jäsenyyden voi maksaa myös E-Passilla tai Edenredillä, jolloin maksutavan vuoksi seuran jäsenyyden hinta on 30€ ja liiton jäsenmaksun kanssa se on 65€.