• Welcome to Urheilusukelluskerho Delfin ry.

Kaatiala-reissu la16.3.2013

Aloittaja Harri, 14 helmikuu 2013, 14:20:19

« edellinen - seuraava »

Harri

suunnittelussa on aamusta lähteä kaatialaan ja parin sukelluksen jälkeen tietty paluu kun ehtii...
-Harri-

Hippo

Kevätkokoukseen olisi suotavaa ehtiä ;D klo 1700

Teemu

Niin ja Jatkokurssin teoriat on päällekkäin myös. ;)

Kurssin tiimoilta, ainakin 1 reissu kaatialaan järjestetään jäiden lähdettyä...

Jupe

   Itse olin laittanut että kevätkokous alkaa klo 16 jälkeen, mutta se ja sama...
Olis ehkä aihetta uida aamulla...

Teemu

Se on jube se sun aika siksi noin, että muille olisi sitten sauna lämmin  ;)

Jupe

Sauna alkaa lämpeneen vasta tunteiden kanssa samaa aikaa... ;D
Tämmönen aika mulle nyt vaan oli taas kalenteriin jääny... klo16 tai viimestään klo 18 alotus?
Parempi tietty että aika on ennemmin kun myöhemmin ettei teidän tarvi alotella kokousta cornerissa :-\

Hippo

Niin oli puhe, et tilat on meitin käytössä klo: 1600 alkaen ja mietittiin vaan, et kun ei listalla ole sääntömääräisten lisäksi juuri muuta niin ehditään kyllä myöhäisemmälläkin aloituksella saunomaan... ehtii tehdä päivällä muutakin ennen kun kaikkien aktiivisten jäsenten pitää kiiruhtaa päättämään yhdistyksen yhteisistä asioista!
8)

Harri

#7
Tarvis varmaan laittaa kiinni jotain aikoja ja semmoisia, jotta ylipäätään päästään kaatialassa käymään...

Laitanpa omat ehdotuksen
Lähtöaika: Moottoritiellä menossa 9:00 ?? toisinsanoen jos uimahallilla treffattais vaikka 8:30-8:45 ??

Kaksi sukellusta. Kun matkaa Vaasasta Kaatialaan on noin 125km eli vähän yli puolitoista tuntia ( https://maps.google.fi/maps?saddr=Vaasan+Uimahalli,+Hietalahdenkatu+8,+65100+Vaasa&daddr=Louhostie&hl=fi&sll=62.925236,22.582397&sspn=1.240182,3.911133&geocode=Ff2gwgMdI-ZJASmVL9hEaWB9RjH27wBLweJ08A%3BFYpqvAMdYGRmAQ&mra=ls&t=m&z=9 ) , niin ensimmäinen sukellus alkais about 11. Sukellus ja pinta-aika tarkoittaisi, että toinen sukellus olis viimeistään 14 maissa. Näin ollen vähän ennen 17 oltaisiin takaisin Vaasas.

Kuulostaako ok??

Millä autolla/autoilla mennään?? Ikä varmaan tarvii hakea matkalta?
Mulla on hysleri käytössä ja arvioisin, maksimi olis 4 sukeltajaa....
-Harri-